Spirthack review

PT/BR
Menu 10/10 - Posso dizer que este menu é um dos melhores que já vi. O menu é bem organizado, contém alteração de cores, alteração de linguagem, comunicação com outros jogadores através do chat e ainda contém pesquisa pela feature que pretende ver ou alterar além das outras opções normais como aimbot, visuals, etc…

Visuals 9/10 - Nesta opção temos uma interface muito maneável pois podemos alterar o posicionamento da vida, da armadura, das balas, etc… isso também para os objetos que se encontram no chão ou granadas ao serem atiradas além disso podem haver 2 tipos de mapas onde podemos ver os players o externo ou interno. A única coisa que não gostei foi o nightmode a mim pareceu-me ter um pequeno problema mas talvez seja apenas confusão minha.

AimbotLegit 10/10 - Sem dúvida um bom aimbot para legit com várias opções que podem ser escolhidas um RCS muito bom. Apenas testei o triggerbot 1 vez pois não costumo usar mas o tempo que usei estava a funcionar impecavelmente.

AimbotRage 1/10 - Normalmente ativo o Ragebot em HvH e por enquanto este cheat ainda não é bom para esse propósito. Testei contra aimware, skeet e onetap.su e posso vos dizer se querem um cheat para Rage não aconselho este, por enquanto, o resolver dele não é bom precisa de ser melhorado e o anti-aim também pois falta algumas funcionalidades como desync sem duvida um dos piores para HvH.

Changer 10/10 - Muito bem organizado as armas e as skins sendo possível neste cheat introduzir stickers além disso o contador startreck contam as kills que voces fazem. Profile changer também muito bom onde podemos introduzir mensagens de VAC, alteração de rank, alteração de wins, lvl, etc…

Misc 9/10 - Misc também é muito bom, funcionalidades muito boas se quiserem irritar amigos como error message e spam window. Contém também algumas funcionalidades basicas para um cheat como bunnyhop, auto-strafe, autoaccept, chat spam, etc… Mas além de ter estas funcionalidades que referi o fake duck para mim não é dos melhores e faltam algumas funcionalidades como unlimited crouch.

Binds,Chat e Configs 10/10 - Bem organizado. As configs dão autosave.

Minigame - Uma das melhores features que já vi num cheat. Neste momento apenas contém snake mas é muito divertido enquanto espera para a partida começar pode-se divertir com os seus amigos para verem quem faz mais pontos.

Conclusão - Sem dúvida um dos melhores cheats para legit que já experimentei com a melhor qualidade-preço na minha opinião

Continuação de um bom trabalho equipa Spirthack.

EN
Menu 10/10-I can tell you that this menu is one of the best I’ve ever seen. The menu is well organized, contains color change, language change, communication with other players through the chat and still contains search for the feature you want to see or change in addition to the other normal options like Aimbot, Visuals, etc…

Visuals 9/10-In this option we have a very manageable interface because we can change the positioning of life, armor, bullets, etc… This also for objects that lie on the ground or grenades when being thrown in addition there can be 2 types of maps where we can see the players the external or internal. The only thing I didn’t like was the nightmode to me seemed to have a little problem but maybe it’s just my confusion.

AimbotLegit 10/10-No doubt a good aimbot for legit with several options that can be chosed a very good RCS. I just tested the Triggerbot 1 time because I do not usually use but the time I used was working impeccably.

AimbotRage 1/10-Normally active the Ragebot in HvH and for now this cheat is still not good for that purpose. I tested against Aimware, skeet and onetap.su and I can tell you if you want a cheat for Rage do not advise this, for now, the resolver of it is not good needs to be improved and the Anti-aim also because it lacks some features like desync without doubt one of the worst for HvH.

Changer 10/10-Very well organized the weapons and skins being possible in this cheat introduce stickers in addition the counter Startreck count the kills that you do. Profile changer also very good where we can introduce VAC messages, change rank, change wins, LVL, etc…

Misc 9/10-Misc is also very nice, very good features if you want to annoy friends like error message and spam window. It also contains some basic features for a cheat like bunnyhop, Auto-strafe, autoaccept, chat spam, etc… But besides having these features I mentioned the fake duck to me is not of the best and lacks some features like unlimited crouch.

Binds, Chat and Configs 10/10-well organized. The configs give AutoSave.

Minigame-One of the best features I have ever seen in a cheat. At this time it only contains snake but it is very fun while waiting for the beginning of the game you can have fun with your friends to see who makes the most points.

Conclusion-undoubtedly one of the best cheats for legit that I have experienced with the best quality-price in my opinion

Continuation of a good work Spirthack team.

1 симпатия

Thanks For The Review.

Turkish Support

Thank you for great, huge review.
It’s really impressive.
I gave you some days for this work.
With love, Spirt Staff

1 симпатия

thank you for a big review :heart::+1:

Thanks for your comments and for always improving the cheat. :heart:

2 симпатии